До уваги суб’єктів декларування!

Нагадуємо, що 01.01.2019 р. розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.

Важливо пам’ятати, що безпосередньому поданню декларації може передувати виникнення у питань у зв’язку із завершенням терміну дії КЕП (кваліфікований електронний підпис) або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення тої чи іншої інформації у декларації, вирішення яких потребуватиме додаткового часу. Тому необхідно перевірити можливість безперешкодного доступу до Реєстру та наявність необхідної інформації для заповнення декларації.

На сайті Національного агентства з питань запобігання корупції доступна оновлена інформація, яка допоможе у заповненні та поданні декларації. Матеріали розміщенні за посиланнями:

https://nazk.gov.ua/rozyasnennya 

https://nazk.gov.ua/rekomendaciyidochergovogoetapuelektronnogodeklaruvannya 

https://nazk.gov.ua/rekomendaciyipryrobotizyedynymderzhavnymreyestromdeklaraciy 

https://nazk.gov.ua/poshyrennizapytannyapryrobotizyedrdo 

Звертаємо увагу також на те, що 07.11.2018 набрав чинності Закон України “Про електронні довірчі послуги”, а Закон України “Про електронний цифровий підпис” втратив чинність. Будь ласка, враховуйте це при отриманні  кваліфікованого електронного підпису.

Національне агентство та Управління Держпраці у Полтавській області рекомендує не зволікати із заповненням декларації та подавати їх завчасно.